מכבי משלימה את ההכנות לקראת פסח

    עפר גדנקן No Comments on מכבי משלימה את ההכנות לקראת פסח

    היערכות נרחבת בקבוצת מכבי לקראת חג הפסח ● הדים רבים למהלך פורץ הדרך של מכבי בתחום התרופות הכשרות לפסח במסגרתו על כל תרופה כשרה לפסח שנרכשת בבתי המרקחת של מכבי פארם מודבקת מדבקה עם הכיתוב – כשר לפסח תשפ"ג ● המרכזים הרפואיים בכל המחוזות עוברים ניקוי והכשרה לחג.

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו, משלימה מכבי שירותי בריאות את היערכותה לחג הפסח כאשר השנה תמכור קבוצת מכבי את החמץ של כלל קבוצות הבת של מכבי כאשר את תהליך המכירה ינהל מנהל דוברות ותקשורת למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, אשר מונה על ידי הנהלת מכבי להוביל את המהלך.

    בשירות חדש ומהפכני שהשיקה מכבי בשנה שעברה – שנוצר בשיתוף פעולה בין מכבי למכבי פארם, מכבי עושה סוף לחוברות העבות שנשלחות בדואר, לחיפוש הארוך והמייגע אחר הכשרות לפסח ברשימות התרופות הבלתי נגמרות ומציעה – ברגע אחד, מענה מדויק, מהיר וגאוני שיחסוך לכם הרבה זמן וכאבי ראש. בכל תרופה שנרכשת בבתי המרקחת של מכבי פארם, יחד עם שאר הוראות לקיחת התרופה שמוטבעות על המדבקה שנצמדת לתרופות הנרכשות, מופיעה שורה נוספת ובה כתוב – כשר לפסח תשפ"ג. השירות החדש והמהפכני מהווה פריצת דרך בתחום, ומביע כמו תמיד את חדשנות מכבי, התאמת שירותיה לכלל המגזרים והחשיבה הבלתי פוסקת כיצד להתקדם, לפתח ולהנגיש כל שירות אפשרי, בכל מועד, בצורה מתקדמת, מקצועית וחדשנית.

    בנוסף, כמדי שנה, נערכת קבוצת 'מכבי שירותי בריאות' לקראת פתיחתו של 'קו פתוח' לשאלות הציבור, בענייני רפואה והלכה ובסוגיות הנוגעות למעשה בחג הפסח, כאשר רבנים ומורי הוראה יחד עם מומחי ורופאי מכבי יתכנסו ויענו לשאלות הפונים בדגש על מענה לשאלות הלכתיות רפואיות מורכבות.

    לקראת חג הפסח, מתעוררות שאלות רבות הקשורות לרפואה והלכה, 'מכבי  שירותי בריאות', זיהתה לפני שנים את הצורך החשוב, ויזמה את 'הקו הפתוח', בו מקבלים אלפי חברים מענה בנושאי רפואה והלכה הקשורים לפסח. רעיון זה הפך לנחלת הכלל כאשר 'מכבי' הייתה הנחשון לזהות את הצורך והחשיבות בשילוב צוותי רפואה והלכה יחד עם גדולי מורי ההוראה וטובי הרופאים והמומחים, כדי לתת מענה מקצועי משותף תוך התייעצות לכל הפונים.

    בקו הפתוח ישתתפו רבנים, מו"צים ורופאים, ויענו לשאלות הציבור בענייני רפואה ונטילת תרופות בפסח ובייחוד בנושאים הנוגעים לרפואה מורכבת כגון צליאק, סוכרת, חולי בריאטריה, מכירת חמץ בשעת אשפוז בבית חולים, תרופות ומשחות שאינן תרופות מרשם ועוד. הרבנים יעניקו תשובות ועצות לפונים, כאשר לצידם יענו גם מומחי מכבי בצוות רפואי מורחב ומקצועי.

    במכבי מציינים, כי מניסיון העבר אלפי פניות מחברי מכבי מגיעות לקו הפתוח, ובשל כך מתקיימת ההערכות המוגברת ליום זה, זאת לאור שביעות הרצון הגבוהה שנרשמה בשנים הקודמות בקרב הפונים, שציינו לשבח את המענה המקצועי, המהיר והאדיב.

    לצד זאת משלימה מכבי את היערכותה לקראת חג הפסח ופועלת להכשיר את כלל המרכזים הרפואיים ברחבי הארץ לקראת חג הפסח. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, המרכזים הרפואיים עוברים ניקוי יסודי ומוגבר על ידי צוותי ניקיון, על פי הנחיות הרבנים והנהלת הקופה.

    כמידי שנה, גם השנה יופעלו מוקדי שבת וחג ומוקדי חירום בימות החג ובימות חול המועד בפריסה רחבה בכל רחבי הארץ לנוחות כלל חברי מכבי.



    0 תגובות